Veel gestelde vragen


Voertuig Vragen


Cabine


Boeking

Q. Ik probeer met verschillende aantallen passagiers voor de uitgaande en terugreis te boeken. Hoe kan ik dit doen?

A. Het is momenteel niet mogelijk om een boeking te maken met verschillende aantallen passagiers op de vertrek en terugkeer van de reis. Toch kan dit als 2 afzonderlijke boekingen worden geboekt. Bijvoorbeeld, als u een boeking met 2 personen reist op de heen weg en een persoon terug keert, kunt u als volgt boeken:

1. Eerste boeking voor 1 persoon retour
2. Tweede boeking voor 1 persoon enkel

Of

1. Eerste boeking voor 2 personen uitgaand alleen
2. Tweede boeking voor de terugreis alleen 1 persoon.

Mocht de instructie te onduidelijk zijn dan helpen wij u graag verder. U kunt ons bereieken via: 0044 844 576 5503, of mail naar mail@aferry.nl.

Q. Moet de bestuurder worden opgenomen in het totale aantal passagiers?

A. Ja, gelieve het totaal aantal meereizende personen meerekenen, inclusief de bestuurder. De drop-down box voor passagiers verwijst naar het totale aantal passagiers uw groep.

Q. Waneer ik een maand selecteer kan ik geen data of tijden zien. Wat betekent dit?

A. Als er geen data te zien zijn op de maand die u hebt geselecteerd of er is geen tijd te zien op de datum die u hebt geselecteerd, dan betekent dit dat er op dit moment geen dienstregeling beschikbaar is voor die selectie. Selecteer een alternatieve data om verder te gaan met de boeking. We doen er alles aan om de schema's online te krijgen zodra de dienstregelingen beschikbaar zijn voor ons.

Q. Kan ik een open retour boeken?

A. Nee, helaas is het niet mogelijk om open retour tickets te boeken bij AFerry.

Q. Ik wil graag een reservering maken zonder een voertuig. Hoe kan ik dit doen?

A. Om een voet passagier boeking te maken, selecteert u 'Voet passagier' van het Voertuig dropdown in fase 2 van het boekingsproces. Let op: sommige routes laten geen voetgangers toe. Indien u wenst te reizen als een voet passagier, maar de optie om te voet passagier selecteren in de auto drop-down menu niet verschijnt, betekent dit dat de gekozen route geen voetpassagiers accepteren. Gelieve niet een boeking voor een voertuig te maken als u van plan om te reizen als een voet passagier, omdat we niet in staat zijn om de reservering ongedaan te maken.

Q. Is het goedkoper om online of via de telefoon te boeken?

A. Wij rekenen een niet-terugbetaalbare servicekosten voor boekingen gemaakt via de telefoon, die u kunt besparen door het invullen van uw reservering online. Om ons te contacteren voor hulp bij het maken van uw reservering, bel ons dan op 0044 844 576 5503.

Q. Hoe krijg ik de goedkoopste prijs?

A. Onze goedkoopste ferries zijn allemaal online beschikbaar; De online vermelde prijzen zijn onze laagste tarieven voor de route/datum/tijd combinatie die u hebt geselecteerd.

De meeste tarieven zijn onder voorbehoud van beschikbaarheid, dus we raden u aan om vroeg te boeken en de piek afvaarten indien mogelijk te voorkomen.

Als u flexibel bent met de routes en data waarop u wilt reizen, kunt u gebruik maken van onzeVergelijk prijzen-formulier om de laagste tarieven te vinden.

Q. Wanneer ik de vergelijking prijs/faciliteit gebruik, verschijnt een van de getoonde prijzen in rood, wat betekent dit?

A. Het citaat dat in "rood" verschijnt is de beste overeenkomst met de data en tijdstippen die u heeft geselecteerd in het drop-down van het vergelijk prijs boeking systeem. Dit citaat is in het rood alleen om dit feit te markeren.

Q. Hoe boek ik een fiets?

A. Selecteer Fiets van het voertuig drop-down menu en ga verder met de boeking. Let op: een aparte boeking zal moeten worden gemaakt voor elke fiets . Als Fiets niet in de auto drop-down menu staat het omdat die optie niet beschikbaar is voor die route.

Helaas bieden we niet de mogelijkheid om een fiets te reserveren via onze Vergelijk Prijs faciliteit, gebruik de 'boek via de route' formulier om een offerte en prjs te verkrijgen.

Q. De prijs die ik nu ben geciteerd is duurder dan wanneer ik de laatst probeerde. Waarom is dit?

A. De prijzen die u online ziet zijn alleen geldig op het moment van de offerte. Zoals vele veerdiensten gebruik maken van een op basis van beschikbaarheid prijsstructuur, kan de prijs veranderen. Daarom adviseren we vroeg te boeken om de goedkoopste prijzen te verkrijgen.

Q. Zijn alle belastingen en brandstoftoeslagen inbegrepen in de prijs die ik heb geciteerd?

A. In de meeste gevallen, zijn alle belastingen en brandstoftoeslagen inbegrepen in de opgegeven prijs. Echter, in enkele gevallen, kan de ferrymaatschappij bij aankomst in de haven toch dit rekenen. Als dit het geval is, wordt u hiervan op de hoogte gesteld op de offerte fase van het boekingsproces.

Q. Hoe weet ik met welke veerbootmaatschappij ik heb geboekt?

A. Zodra u uw boeking heeft gemaakt, ontvangt u op het scherm en een e-mail boekingsbevestiging. De e-mail bevestiging omvat de veerboot maatschappij, uw boekingsnummer, check-in tijd en andere essentiële informatie. Ook krijgt u op de Algemene Voorwaarden van uw offerte/reservering de veerboot maatschappij die u hebt gekozen voor uw routes zien.

Q. Als ik een boeking online, ontvang ik dan mijn tickets

A. In de meeste gevallen zult u geen tickets ontvangt als u via ons boekt. Wanneer u uw boeking heeft voltooid, krijgt u op het scherm uw boekingsnummer te zien, die op hetzelfde moment zal worden bevestigd per email. Tenzij er specifieke instructies zijn gegeven op uw boekingsbevestiging, raden wij u aan een kopie van uw e-mail boekingsbevestiging te printen en een afschrift daarvan, samen met foto-ID, bij de check-in punt te laten zien. Uw reisdocumenten zullen u dan worden overhandigt.

In sommige gevallen zal u gevraagd worden om een of meer kopieën van uw e-mail boekingsbevestiging uit te printen om als uw ticket te gebruiken.

Als u een overtocht boekt verzorgd door SNCM, sturen wij u de reisdocumenten per e-mail doorgaans binnen 2 werkdagen na het boeken. Deze documenten moeten worden uit geprint en aan getoond worden bij de check-in.

Q. Hoe gebruik ik de kaart op de homepage?

A. Kies het land waar u uw reis wilt beginnen en klik op de kaart. Je krijgt de keuze uit havens in dat land. Daarna klikt u op het vertrek haven om de route te kiezen. Als er meer dan één route uit die haven verschijnt er een vak - klik op de juiste route om deze te selecteren.

Q. Ondersteunt de website alle browsers?

A. Wij ondersteunen de meeste moderne webbrowsers zoals Safari, Chrome en Firefox en we altijd raden u aan om de nieuwste browser geïnstalleerd te hebben.


Voertuig Antwoorden

Q. Ik reis in een huurauto. Kan ik online boeken als ik nog niet weet wat het merk of kenteken van de auto is?

A. Ja, u kunt nog steeds online te boeken, zelfs als u niet weet wat het merk of kenteken van de auto. Voer "Rental Car" in de registratie veld voertuig en bij de verwachte grootte van de auto, bijv. Klein, Regular, MPV enz. op het Merk/Model vak. Wij adviseren dat u controleert of u met uw auto mag reizen voordat u uw reservering bevestigd.

Q. Kan ik online boeken als ik reis met een busje of een bedrijfswagen?

A. Momenteel kunnen alleen niet-commerciële bestelwagens (hoogte minder dan 1,8 m) online geboekt worden en alleen als de optie 'Busje' uit de transport geselecteerd kan worden. Vanwege de douanewetgeving kunnen transit-bestelwagens soms niet reizen onder een toeristen ticket en kan er een hoger tarief in rekening worden gebracht. Als u niet op reis bent voor commerciële doeleinden en graag een transit busje zou willen boeken, kunt u contact opnemen via telefoon via 0044844 576 5503.

Als u reis voor commerciële doeleinden, zie www.aferryvracht.nl voor prijzen.
Let op! Mocht u uw voertuig gegevens niet correct hebben ingevuld kan dit resulteren in een extra betaling in de haven en/of de weigering van het gekochte ticket.

Q. Ik reis met een busje, maar het is zo omgezet dat het ook een slaapplek heeft. Hoe boek ik dit?

A. Dit hangt compleet af van de veerbootmaatschappij waarmee u zult reizen. Als het voertuig is geregistreerd is als een transit-stijl busje neem dan contact met ons op om een offerte te krijgen en om een ​​boeking te maken. Als het voertuig is geregistreerd als een camper (u kunt deze informatie op uw kentekenbewijs vinden), dan kan het als een camper worden geboekt. Zorg ervoor dat de afmetingen van het voertuig correct zijn ingevoerd op het boekingsformulier om vertragingen/extra kosten in de haven te voorkomen.

Q. Maakt het uit of ik een dakkoffer/fietshouder bevestigd heb aan mijn auto?

A. Ja. Zorg ervoor dat u uw voertuig als een niet-standaard auto selecteerd en voer uw afmetingen van het voertuig correct in, met inbegrip van alle daaraan gekoppelde rekken. Het niet correct invullen van de afmetingen van het voertuig kan leiden tot problemen in de haven, zoals extra kosten of niet voldoende ruimte beschikbaarheid om aan boord te gaan van de ferry.

Q. Hoe kan ik met een aanhangwagen boeken?

A. Selecteer "Auto en Trailer" of "Camper en Trailer" of "Busje en Trailer" en selecteer de juiste afmetingen voor zowel het voertuig als de aanhanger en ga verder met de boeking. Let op: als het voertuig een MPV, SUV of 4x4 is, kies dan "Auto en trailer" als de optie en selecteer de juiste afmetingen.

Helaas hebben we niet de mogelijkheid om een ​​aanhangwagen te boeken via ons Vergelijk Prijs faciliteit; gebruik dan de 'Boek via de Route' mogelijkheid om een offerte te verkrijgen.

Q. Als ik van auto verander kan ik de nieuwe auto aan mijn boeking toevoegen?

A. Ja, mits het nieuwe voertuig binnen de afmetingen van het originele voertuig valt en in dezelfde categorie van uw oude voertuig valt (bijv. auto, bestelwagen, camper), kunnen we dit veranderen voor u; let op 15,- euro administratiekosten zal in rekening worden gebracht om de voertuiggegevens te wijzigen. Als het nieuwe voertuig groter dan de oorspronkelijk geboekte voertuig is, neem dan z.s.m. contact met ons op zodat wij uw reservering vroegtijdig kunnen wijzigen. Doet u dit niet kan dit leiden tot extra kosten in de haven.

Q. Hoe kan ik meer dan één motorfiets toevoegen aan mijn boeking?

A. U kunt slechts één motor/voertuig per boeking boeken; u zult aparte boekingen moeten maken als u meer dan een motorfiets wilt boeken.


Cabine/Zitplaatsen antwoorden

Q. Is het verplicht om aan boord accommodatie, zoals zitplaatsen/cabines te boeken?

A. Accommodatie aan boord is meestal alleen nodig op onze nachtelijke overtochten. Als accommodatie aan boord verplicht is, en u dit niet heeft geselecteerd, wordt u dit tijdens het boekingsproces meegedeeld.

Q. Als ik met minder passagiers reis dan de maximale capaciteit van de hut, moet ik dan de hut delen?

A. Nee, hutten zijn meestal voor exclusief gebruik - tenzij anders vermeld.

Q. Moet ik het aantal cabines selecteren of het aantal ligplaatsen dat nodig is?

A. Selecteer aub het aantal hutten die u nodig heeft. U moet het aantal ligplaatsen die u nodig heeft selecteren als u voor een gedeelde hut gaat. Wanneer u zitplaatsen boekt, gelieve het aantal stoelen dat u nodig heeft selecteren.


Disclaimer
AFerry Ltd garandeert niet dat de informatie op deze website (met inbegrip van maar niet beperkt tot prijzen, beschrijvingen of data) vrij is van fouten of weglatingen, maar we zullen alle redelijke inspanningen gebruiken om eventuele fouten of weglatingen zo snel mogelijk te corrigeren als ze eenmaal onder onze aandacht worden gebracht.

Bezoek onze Gebruiksvoorwaarden pagina voor meer informatie.

Meldt u zich aan en sla het op.

Ontvang ons nieuwsbrief voor aanbiedingen

Volg ons op

Facebook
Twitter
Google Plus
YouTube