Veel gestelde vragen

kaart

Ophalen prijsopgave

Hoe kom ik er?


Inchecken


Contact


Hoe kom ik er?

Q. Ik wil graag de postcode van de haven weten. Hoe kan ik dit vinden?

A. Voor relevante postcodes van haven en adresgegevens verwijzen wij u naar onze haven informatiepagina's.


Inchecken

Q. Hoe vroeg moet ik bij de haven zijn voor vertrek?

A. Uw exacte inchecktijd wordt gedetailleerd beschreven in uw boekingsbevestiging (in de e-mail). Echter, bij de meeste maatschappijen moet u ongeveer 60 minuten voor vertrek inchecken. Controleer de minimale check-in tijd van de ferrymaatschappij vóór de reis.


Q. Als ik vroeg in de haven aankom, kan ik meteen aan boord van de ferry?

A. Nee, u kunt niet aan boord tot de veerboot boarding begint.


Q. Moet ik mijn paspoort meenemen wanneer ik op reis ga?

A. Voor alle internationale veerdiensten moet elke passagier beschikken over een geldig paspoort om aan boord te gaan op de veerboot. Kinderen zijn in staat om te reizen als ze op een volwassen paspoort staan. Jonge baby's zijn in staat om te reizen als een geboorteakte wordt getoond bij de douane. Voor alle binnenlandse ferry overtochten


Q. Is er een beveiligde parkeerplaats bij de haven en hoeveel kost het?

A. De meeste havens hebben een beveiligde parkeerplaats in de haven of in de buurt. De kosten van zijn afhankelijk van de bepaalde haven. Voor meer informatie, kunt u direct contact opnemen met de haven.


Q. Kan ik 's nachts overnachten in mijn camper/caravan in de haven?

A. Nee. Voor veiligheids- en beveiligingsredenen is dit niet toegestaan​​.


Contact

Q.Hoe kan ik contact opnemen met AFerry?

A. Als u al een boeking met ons heeft gemaakt, kunt u contactgegevens op uw boekingsbevestiging e-mail vinden.
Als u een wijziging in de boeking wil maken kan u dat doen via Mijn Account op de website. Hier kunt u verschillende wijzigingen aanvragen. Let op: wij proberen uw aanvraag zo snel mogelijk te behandelen en proberen het binnen 48 uur te behandelen. Een wijziging is slechs in aanvraag totdat u een werkelijke bevestiging heeft ontvangen van de wijziging.


Q. Ik wil een klacht indienen. Hoe kan ik dit doen?

A. Als u niet tevreden bent met de service die u heeft ontvangen, gelieve ons te schrijven op het onderstaande adres. Wij nemen alle klachten zeer serieus en zullen ons inspannen om zo spoedig mogelijk te reageren.

Customer Services

AFerry, 2morrow Court, Appleford Road, Sutton Courtenay, Oxfordshire, OX14 4FH.


Disclaimer

AFerry Ltd garandeert niet dat de informatie op deze website (met inbegrip van maar niet beperkt tot prijzen, beschrijvingen of data) vrij is van fouten of weglatingen, maar we zullen alle redelijke inspanningen gebruiken om eventuele fouten of weglatingen zo snel mogelijk te corrigeren als ze eenmaal onder onze aandacht worden gebracht. De prijzen zijn correct op het moment van publicatie - 20/11/2008.

Bezoek onze Gebruiksvoorwaarden pagina voor meer informatie.


Inschrijven voor e-mail nieuwsbrief

Ontvang ons nieuwsbrief voor aanbiedingen