Veel gestelde vragen

kaart

Ophalen prijsopgave

Prijs/Betaling


Ferry Tickets


Wijzigen of annuleren


Prijzen/Betaling

Q. Wat betekent het doorgestreepte tarief naast de "Ticket Prijs" ?

A.Dit tarief is de prijs die onze klanten in de vorige en huidige maand voor uw geselecteerde route hebben betaald. Dit zijn geen volledige prijzen, noch concurrerende tarieven.


Q. Welke creditcards en betaalkaarten accepteren jullie?

A.Wij accepteren Visa debet/credit/Electron, Mastercard en Switch. Wij accepteren geen American Express of Solo. Wij accepteren ook PayPal op AFerry.


Q. Kan ik met PayPal betalen?

A.Ja, het is mogelijk om met Paypal te betalen voor boekingen gemaakt bij AFerry. U betaalt 2,5% van de waarde van uw reservering als u betaalt via PayPal.


Q. Komt er een toeslag bij voor het gebruik van credit/debet kaarten of PayPal?

A.Dit is afhankelijk van het type kaart dat u gebruikt. Er zijn geen extra kosten als u Visa Electron, Mastercard Debit, Visa Debit of Maestro gebruikt voor betalingen in Britse Ponden. Er zijn geen kosten voor Visa Electron betalingen in Euro's of Britse Ponden.

Met creditkaarten van Mastercard en Visa of met PayPal betaalt u 2,5% van de waarde van uw reservering extra.


Q. Ik heb geen credit/debet kaart. Kan ik boeken en betalen in de haven? Kan ik met een cheque of contant geld betalen?

A.Wij eisen de volledige betaling op het moment van de boeking. Daarom is het niet mogelijk om een ​​boeking te maken en te betalen in de haven. Helaas zijn wij ook niet in staat om contant of betalingen per cheque te accepteren. Echter, het is mogelijk om te betalen via PayPal voor EUR betalingen op de AFerry desktop website. U kunt uw bankrekening koppelen aan uw PayPal-rekening als u niet beschikt over een creditcard of pinpas.


Q. Zijn mijn creditcardgegevens beveiligd wanneer ik online een boeking maak?

A.Ja, alle online boekingen worden afgehandeld via een beveiligde server die al uw gegevens versleutelt in een formaat dat niet kan worden herkend. De AFerry website maakt gebruik van Thawte SSL-encryptie-technologie.


Q. Kan ik iemand anders credit/debet kaart gebruiken voor mijn boeking?

A.Ja, mits u hun volledige toestemming heeft om hun kaart te gebruiken.


Q. Ik heb geprobeerd om een ​​boeking te maken, maar het zegt dat mijn kaart is geweigerd. Hoe kan dit?

A.Wij hebben geen toegang tot informatie met betrekking tot uw kaart en kunnen niet zien waarom een transactie is afgewezen. Zorg ervoor dat de kaart gegevens correct zijn ingevoerd, en dat u voldoende saldo op uw rekening heeft om de betaling te verrichten. Als u nog steeds problemen ondervindt, moet u mogelijk contact opnemen met uw creditcardmaatschappij.

Houd er rekening mee dat we op dit moment beperkt aantal kaarten accepteren. Als u wilt controleren of we in staat zijn om uw kaart te accepteren, stuur dan een e-mail naar mail@ttgateway.com en voer de eerste 6 cijfers van alleen uw kaartnummer in. Deze nummers worden gebruikt om alleen de kaartuitgever identificeren, en bevat geen informatie over uw persoonlijke account bij de kaartuitgever. We kunnen dan nagaan of we in staat zijn om uw kaart te accepteren.


Q. Ik heb geprobeerd om een ​​boeking te maken, maar het zegt dat het niet is door gekomen. Maar nu zie ik dat er geld van mijn rekening is gehaald. Help!

A.Wanneer een poging tot een boeking wordt geprobeerd, wordt automatisch geld gereserveerd in uw account voor de transactie en lijkt het alsof het bedrag is afgeschreven van uw rekening. Als een reservering niet lukt, zal het geld niet worden afgeschreven van uw rekening, en een automatisch antwoord zal worden verzonden naar uw bank voor het annuleren van de transactie. Echter, af en toe, kan het een tijdje turen voordat uw bank dit verwerkt, en in de tussenliggende periode kan het blijken dat uw geld nog steeds niet op uw rekening terug is gestort. Als dit het geval is, Wees niet ongerust. We zullen het geld niet afschrijven van uw rekening, en het zal binnenkort terug in uw account verschijnen.


Q. Ik heb geprobeerd om een ​​boeking te maken, maar ik heb ​​geen bevestiging op het scherm ontvangen dat mijn boeking is gelukt. Was de boeking succesvol?

A.In deze geval raden we u aan eerst te controleren of u een e-mail bevestiging van ons heeft ontvangen. Als uw boeking is bevestigd, wordt een e-mail automatisch verzonden naar het e-mailadres dat tijdens het boekingsproces is opgegeven.


Ferry ticket antwoorden

Q. Ontvang ik de tickets voor mijn reservering?

A.In het algemeen worden er geen tickets uitgegeven voor uw reservering. De e-mailbevestiging die u ontvangt met uw boekingsnummer dient als het ticket. Gelieve de e-mail bevestiging afdrukken en presenteren bij de incheck balie waarna u de instapkaarten zult ontvangen. U kunt uw tickets nergens anders afhalen.


Q. Ik heb geen e-mail bevestiging ontvangen; waarom is dit?

A.E-mail bevestigingen worden automatisch verzonden zodra de boeking online wordt gemaakt; echter, als het e-mailadres niet correct is ingevoerd kan het zijn dat u e-mail bevestiging heeft ontvangen. Als alternatief kan de e-mail bevestiging zijn geblokkeerd door spam of ongewenste filters op uw e-mailaccount; controleer dan uw map met ongewenste mail voordat u contact met ons op neemt. Als u nog steeds geen bevestigingsmail heeft ontvangen, gelieve ons te contacteren per e-mail met de naam van de hoofd passagier en/of boekingsnummer om de bevestiging opnieuw te verzenden.


Wijzigen of Annuleren

Q. Hoe wijzig ik mijn boeking?

A.U kunt de functie "Mijn Account" gebruiken om online wijzigingen aan te brengen of een bericht te sturen.

Let ook op dat in sommige gevallen het voor ons niet mogelijk is om uw reservering te wijzigen als gevolg van de algemene voorwaarden van de aankoop. U zult in kennis zijn gesteld, dat wijzigingen niet mogelijk zijn voordat u uw boeking bevestigt, en elk soort variatie van de voorwaarden die u er in heeft toegestemd voordat wij uw reserveringsaanvraag hebben geaccepteerd vallen volledig onder de verantwoordelijkheid van de maatschappij waar u mee vaart.


Q. Hoe annuleer ik mijn boeking?

A.Gebruik alstublieft de functie 'Mijn account' om uw reservering te annuleren.


Q. Komen er extra kosten bij wanneer ik mijn boeking wijzig of annuleer?

A.Ja, er worden administratiekosten in rekening gebracht bij gemaakte wijzigingen/annuleringen, die zijn toegestaan ​​in de voorwaarden van de aangeschafte services. De betaling van de administratiekosten voor het verstrekken van deze dienst worden opgenomen in de algemene voorwaarden die u voorafgaand aan de bevestiging van uw reservering akkoord mee bent gegaan, en tenzij anders vermeld is het doorgaans 30 euro per wijziging. U zult ook in rekening worden gebracht bij elke verandering in prijs voor de dienst(en) die u hebt gekocht. Bij het maken van een wijziging online zijn de minimale kosten 10 euro, maar let op dat annuleren niet mogelijk is via Beheer mijn Boeking. Als de wijziging die u maakt resulteert in een terugbetaling, gaan er ook nog administratiekosten er van af.


Q. Hoe gaat het in zijn werk als ik recht heb op restitutie?

A.Als u een restitutie verwacht, bijvoorbeeld voor een geannuleerde boeking, zal dit worden gestort op de kaart oorspronkelijk gebruikt om de reservering te maken. Let op: wij zijn niet in staat om het bedrag naar een andere betaalkaart te storten.

In een beperkt aantal gevallen kan een vergoeding worden gemaakt in de vorm van reischeques. In dit geval zal u hiervan op de hoogte worden gesteld voordat de annulering wordt gemaakt.


Disclaimer

AFerry Ltd garandeert niet dat de informatie op deze website (met inbegrip van maar niet beperkt tot prijzen, beschrijvingen of data) vrij is van fouten of weglatingen, maar we zullen alle redelijke inspanningen gebruiken om eventuele fouten of weglatingen zo snel mogelijk te corrigeren als ze eenmaal onder onze aandacht worden gebracht. De prijzen zijn correct op het moment van publicatie - 20/11/2008.

Bezoek onze Gebruiksvoorwaarden pagina voor meer informatie.


Inschrijven voor e-mail nieuwsbrief

Ontvang ons nieuwsbrief voor aanbiedingen